tisdag 25 oktober 2011

Detta har hänt

Jag har inte skrivit här om något alls på länge känns det som. Stallet är nästan klart. Det är beboeligt och hästarna bor glatt där. Nu i veckan kommer en tredje häst, Elma, och jag hoppas att hon kommer trivas. Det vi har kvar i stallet är att flytta undan massa brädor som står längs en vägg samt fixa iordning lite med krokar och annat bra-ha. I sadelkammaren ska väggarna målas och krokar och liknande sättas upp. Det känns bra att vi har kommit så långt som vi har nu. Vi klarar oss ju så som det är nu eftersom hästarna kan gå in nu och det är låst om sadelkammaren.

Övrigt kan jag berätta att jag gärna skulle jobba på akuten för jag stortrivs där (har praktik för den som inte minns). Mitt finger gör fortfarande ont, men inte alls lika mycket och mest när jag rider/har ridit (nej, jag förstår inte sambandet...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar