måndag 5 september 2011

Nu har hästarna äntligen kommit! Idag efter skolan åkte jag och Anton bort till stallet (gamla stallet där Tessan har stått alltså) för att packa ihop Tessan och hennes grejer (och dessa var många, vill jag lova!) Petra och Gunnel körde Tessan och jag och Anton körde grejerna. Vi släppte ut Tessan här och hon och jag gick hagen runt för att hon skulle se hur den såg ut, men hon var mer intresserad av att äta.

Efter en stund kom Sessan och de hälsade lite på varandra och så bestämdes det snabbt att Sessan skulle leda. Tessan hade inga som helst problem med det. Nu går de där och äter och äter. De kommer bli så tjocka! Men de är i alla fall här och det känns så bra. Jag har inte ridit på nästan två veckor, saknar det verkligen! Men nu blir det ändring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar