torsdag 28 april 2011

Dramatiskt Grey's-avsnitt

Grey's Anatomy är mitt absoluta favoritprogram. Varje onsdag kl 21 sitter jag bänkad framför tv:n och gud nåde den som försöker byta kanal eller störa mig då.

Igår var det ett ovanligt dramatiskt slut på avsnittet och jag kan knappt vänta tills nästa vecka för att se hur det går. Och nu måste jag givetvis återberätta allt. Om du inte har sett avsittet så bör du inte läsa.

Callie (som är gravid) och Arizona satt i en bil och Arizona friar. Callie har inget bälte på sig p.g.a. att hon precis innan sträckte sig efter sin telefon i baksätet på bilen och jag satt givetvis och mässade "men ta på dig bältet, kvinna!", "nejnejnej, något kommer att hända!" och "Arizona, titta på vägen!" samt ett nervöst "aaahh!" Givetvis kunde inte deras lycka få vara, som Linda så vänligt påpekade och precis innan avsnittet slutar så får de givetvis syn på något på vägen framför och så tror jag att man hörde ljudet av en crash. Eller så inbillade jag mig det. Jag dog i alla fall lite inombords. Jag har nu förbjudit dem att dö och jag hoppas innerligt att de lyssnar (även om jag är medveten om att näsa avsnitt ju redan är klart så det spelar ju ingen roll vad jag säger nu...)

Jag längtar i alla fall till nästa onsdag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar