lördag 2 juli 2011

Igår var jag ute och dansade tillsammans med Anna, Jenny och Annika. Det var väldigt roligt faktiskt. Jag var lite nervös innan för det var flera år sedan jag var ute sist, men jag överlevde ändå. Jag kom hem vid två och då ville jag ju helst bara sova, men Ceasar hade andra tankar. Jag vet inte vad han håller på med, men han har börjat jama som en galning på nätterna. Verkligen uttröttande. Somnade väl inte förrän vid halv fyra p.g.a. oväsendet...

Anton skulle jobba idag och tyckte vi skulle äta frukost tillsammans så då fick jag snällt pallra mig upp vid tio. Hade tänkt åka till stallet nu, men vet inte om jag orkar köra bil, är rädd att jag skulle somna. Får se om jag åker senare, om jag sovit en stund.

Nästa vecka är den sista i skolan för den här terminen. Känns så otroligt skönt. Mindre kul är det att vi har något slags muntligt prov på en hel bok som heter något så roligt som Svenska skrivregler. Till detta ska vi göra sju papper fulla med frågor. Mer än så vet jag faktiskt inte. Man ska tydligen svara på frågor med hjälp av boken och sina anteckningar. Får väl se hur det går...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar