tisdag 10 maj 2011

Duktigt av mig

Hittills idag har jag varit väldigt duktig, om jag får säga det själv och det tycker jag nog ändå att jag är berättigad till eftersom det här är min blogg. Jag har suttit i drygt tre timmar med skolarbetet med bara några korta pauser för att sträcka på mig. Jag måste erkänna att jag vanligtvis inte är en av världens mest diciplinerade studenter, men det har gått bra. En fördel är ju att jag tycker det är intressant att läsa om sjukdomar och powerpoint är ju också roligt. Idag får det dock räcka med den delen och efter att jag har ätit ska jag försöka ta reda på hur människor upplever sin infektionssjukdom, hur de blir behandlade osv. Inte riktigt lika intressant enligt mig eftersom man måste tolka en massa då. Jag föredrar fakta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar