torsdag 19 maj 2011

Ilningar och järnbrist

Ligger i sängen och väntar på att Anton ska komma hem från jobbet. Katterna springer runt och busar. Sindy låter på det där speciella sättet som bara hiv kan: det låter som en blandning mellan morrning och jamning. Helt knappt.

Idag var jag på blodcentralen för att se om jag skulle få lämna blod. Det fick jag inte. Hade alldeles för lagt hb. Så nu ska jag till vc om två veckor för att kolla upp det.

Gjorde sallad med citrondressing förut. Det blev för mycket citron och nu ilar det i framtänderna som bara den. Jag vet egentligen inte, men jag tror att det är citronens fel. Är rädd för att öppna munnen för kommer det ens lite kall luft på så ilar det som tusan. I hela kroppen. Har nog aldrig varit med om något liknande. Hoppas det är bättre imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar