lördag 28 maj 2011

Nu ligger jag äntligen i fas med skolarbetet igen. Det känns skönt. Gjorde klart de arbeten jag legat efter med igår och skickade in det sista idag.

Jag var ovanligt produktiv med temaarbetet som vi hade. Lämnade in den sista inlämningsuppgiften i måndags, trots att vi egentligen har till imorgon på oss. Såg nu att även läraren har varit produktiv och hade betygsatt mitt arbete. Fick vg! Blev jätteglad över det då jag har problem med att reflektera och för att få vg i psykologi måste man ju göra just det. Tydligen tycker i alla fall läraren att jag kan det. Det där ensamma vg:et gör nog inte mycket för mitt slutbetyg, men är nöjd ändå. Visar att jag kanske inte är riktigt så kass på att reflektera som jag tror och som en av våra lärare vill få oss att tro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar